provet gick *^s%€#&!

Provet gick åt helvete... jag som pluggade som en jävla galning igår. Min lärare hade lagt upp sidor på it's learning där det stod vilka sidor som var viktiga och man skulle göra tillhörande frågor till de sidorna. Det var precis det jag gjorde och kunde varenda fråga. Men när provet väl kom, så var det inte alls det jag hade pluggat på? Både jag och tessan i min klass blev förvånade. Jävla skit. Men läraren sa att även om provet gick dåligt så kan jag få mvg ändå, eftersom det bara är ett prov som det inte gick så bra på.
Men fick i alla fall VG på bokrapporten i svenskan så får väll vara nöjd för det antar jag.
Aja, nu är jag på dåligt humör! Men skönt att jag är ledig i morgon, och ikväll så åker jag till Muskö och är med söta Moa! Long time ago! Så det ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0