Det blev en utgång!

Blev utgång ikväll! Tänkte först gå ut med Moa och Sara, men de skulle till Harrys, as usual.., och det är verkligen inte min stil! Så Yassen ringde mig senare så jag bestämde mig för att möta upp dom. Vi skulle gått till MP men det var 150 kr inträde så kände att det inte riktigt var värt det så vi hamnade på PG, ett nytt stället för mig men det var riktigt kul! Vi sjöng och beställde en massa dricka, drinkar också, awesome ;) Hade en skit kul kväll, ja fyllan är på topp! Prövade för första gången Sex On The Beach, definitivt inte den sista gången jag beställer det!
Enda nackdelen var att det stängde 1 så bad mamma hämta mig, så nu kom jag precis hem!
Ska ta en julmacka nu och kolla på The Hills, sen blir det sängen. Hoppas att älsklingen kommer sen och joinar mig så man får sov sällskap (han är på Erik Prydz grejen....)
God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Du vet varför jag drog dit, palla vara nedlåtande.

2010-12-26 @ 16:01:52
Postat av: Nathalie

Ja jag vet varför du gick dit igår. Tycker bara det är tråkigt att ni går till samma ställe hela tiden... för vill ju gå ut med er någon gång och inte vara där utan på något annat place

2010-12-26 @ 21:44:41
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0