dag 8 - ett ögonblick

Jag har varit med om så många hemska och underbara ögonblick i mitt liv. Men ett ögonblick som fick mig att go crazy är min första Britney konsert jag gick på. Det var The Onyx Hotel Tour år 2004, jag var 12 år gammal. Jag var helt överlycklig över att få gå på min största idols konsert, min mamma hade köpt biljetter till oss och det var ett minne för livet. När hon kom ut på scenen och jag såg henne live så trodde jag att jag skulle dö. Jag var ju trots allt 12 år så var så jävla lycklig och det var så häftigt att få se sin största artist på riktigt och se henne göra det som hon är bäst på, att sjunga och uppträda. Hon är ju en riktigt showgirl, och hon är en av de största artisterna genom tiderna!
Men det ögonblicket då Britney kom ut på scenen och började sjunga, det är något jag alltid kommer att komma ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0