dag 6 - min dag

Dagen började med att klockan ringde klockan 06.00. Då tog jag en dusch och sen blev det en snabb frukost!
Klockan 7 gick min buss och tog sen tåget till handen. Väl i handen vid klockan 8 så gick jag lite snabbt till ungdoms mottagningen för att fixa lite grejer.
Sen så har jag under dagen haft vanliga lektioner och sista lektionen var engelska då jag hade min presentation, det gick faktiskt jätte bra :D!
Åkte hem och var hemma strax innan 4! Jag satte mig vid datorn en stund och sen gjorde jag middag åt mig själv, det blev tacos. Enkelt och snabbt!
Sen skulle jag, mamma och syrran åka och köpa lite julklappar, och på vägen så skulle vi hämta upp Minella som var hos en kompis. Och då dör batteriet i bilen... Så vi blir stående i kylan i ungefär 20 minuter tills någon hjälper oss och vi kan rulla vidare. Men det blev en julklapp till mamma och en till Mattias i alla fall :)
Nu är jag ganska slut, så ska lägga mig och titta på filmen Seven Pounds och ta lite mackor och varm choklad!
Det här var min dag! God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0