Dag 3 - mina föräldrar

Ja då ska jag berätta lite om min mamma och pappa. Vi börjar med min pappa, han heter Petri och som ni hör på namnet så är han finsk. Pappa är 39 år och så fick han mig vid 21 års ålder, så han var ganska ung. Min pappa var i sin ungdom en riktig lite bråkstake som busade med sina kompisar ganska mycket! Men idag så är han jätte trevlig och många av mina kompisar som träffat honom (speciellt killkompisar) tycker att min pappa har skön humor. Men jag som är van vid hans humor och skämt, tycker ju inte det är lika kul :P

Min mamma heter Anette, hon är hel svensk och fyllde 40 år i somras! Mamma fick världens underbaraste dotter (mig dvs) när hon var 22 år gammal. När jag växte upp så var min mamma super snygg (det är hon än idag), men hon var verkligen en skit snygg mamma (vill inte skriva milf, för sådant säger man inte om sin mamma:P )!! Hon var även en party pingla, så det är därifrån jag ärvt det! ;)

Men den lite komiska historien var hur dom träffades. Nu mina kära Viksjö vänner ska ni få höra, min mamma och pappa träffades på MP ;) Hehe lite kul faktiskt! Så det var tack vare en härlig kväll på MP som mina föräldrar träffades, blev tillsammans och fick mig :)
Mina föräldrar lever inte ihop, de är ju separerade. Men om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om när de separerade. För jag har aldrig upplevt att mina föräldrar har bråkat så det har inte satt några spår i mina minnen! Men vad jag tror/ kommer ihåg från de har berättat för mig så gissar jag på att det separerade någonstans mellan jag var 3-5 år gammal.
Så nu vet ni lite om mina föräldrar som dessutom är världens bästa föräldrar :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0