Dag 2 - min första kärlek

Hmm.. För 2 år sedan blev jag tillsammans med en kille som jag faktiskt var jätte kär i, men det var inget förhållande som höll. De flesta har nog hört historien, han var otrogen, jag tog tillbaka honom och 2 veckor senare gjorde vi slut. Vårt förhållande höll i 1 månad. Men kär var jag, det förnekar jag inte, men var det kärlek? Det var ju aldrig någonting "seriöst" eller långvarigt.

Och idag är jag tillsammans med Mattias, och det här är mitt första riktiga förhållande och jag har aldrig varit lyckligare! Vi har snart 9 månader tillsammans och det känns så jävla bra, självklart har vi våra diskussioner men vi har aldrig haft något stort bråk. Jag är lika galen i honom som jag var då vi träffades och jag ser mig kunna ha en lång framtid ihop med Mattias :) Så jag skulle på den här frågan säga att Mattias är definitivt min första och största kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0