Dag 1 - presentation av mig själv

Som ni alla vet så heter jag Nathalie och är en nybliven 18 åring som precis börjat njuta av det härliga krog livet!
Jag föddes den 24e oktober 1992 på karolinska sjukhuset och samma natt som jag föddes så tog AIK SM-guld ♥ Ja, jag är AIKare. Jag har sedan jag varit liten varit intresserad av sport. Jag började som 3 åring på gymnastik och slutade vid 12/13 års åldern. Där efter tog jag en paus. Sen började jag på simning som jag höll på med i 2 års tid och sedan började även på cheerleading som jag också höll på med i 2 år.
Men förutom att jag själv sportade så älskar jag att titta på sport (inte alla lag, bara de som intresserar mig). Min favorit sport är hockey, jag älskar att titta på hockey! Och som mindre så brukade jag få följa med pappa och hans arbetskompisar och titta på hockey matcher i globen. Massa gubbar och sen en liten blondin som står där och hejjar, haha vilken syn :P
.
Nu idag är jag inte alls lika aktiv inom sport, men tycket fortfarande om att titta på det. Idag är jag ganska lat och festlivet och pojkväns livet har tagit över. Nu när krogen är aktuellt så blir det ofta krogen på helgerna och även mys med pojkvännen, som ni också vet heter Mattias. Vi har nästa vecka varit tillsammans i 9 månader ♥
En partypingla har jag länge varit, men det började väll ordentligt när jag och Moa började umgås i första ring. Oj oj oj vilka galna kvällar vi har haft, sådana sjuka minnen! Men ångrar inte en sekund av det vi gjort! Jag älskar att festa med mina vänner, för vi har alltid så himla roligt. Att dansa, träffa nytt folk och dricka gott är aldrig fel!
Vad finns det mer att berätta om mig? Jo jag älskar att shoppa! Min dröm är att i framtiden få en walk in closet! Skor och kläder är min största passion (förut så var det väskor). Men eftersom jag är en fattig student som inte har något jobb så måste mina 1050 :- räcka till både krogen och shopping, så därför blir det inte så  mycket handling ibland som jag skulle vilja..
.
Jag har varit utomlands (förutom finland) 4 gånger, varav 3 länder. Första gången var i Bulgarien med hela familjen (2006 tror jag), sedan fick vi en gratis resa till Spanien av min styv farfar (2007), sen samma år åkte vi till Bulgarien igen och senast var i Februari (2009) i Thailand!
Sedan kan vi avsluta lite att berätta lite om min familj! Jag har 3 stycken systrar (jag är den äldsta), de är 16år, 5år och 3år. Jag och min äldsta syster har samma pappa medan jag och mina minsta systrar har samma mamma men inte samma pappa. Men vi är alla som en ända stor familj ändå. Alla vi, min mamma + min styvpappa, min pappa och alla systrar åker på semestrar tillsammans. Båda Bulgarien resorna har vi alla åkt på tillsammans. Så ja, vi är en ganska ovanlig familj på det sättet. För det är ju inte många som kan vara tillsammans hela familjen med skilda föräldrar. Men det är jag glad för att jag kan!
Jag och mina 3 små systrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0