27 december

Har precis pratat lite med Nastasia angående allt och ingenting. Vet fortfarande inte hur jag ska göra på nyår. Men orkar inte fundera på det någonting mer ikväll. Så ska istället lägga mig och kolla på The Hills :)
Sen jag började titta på The Hills så har jag fått en "crush" att flytta till LA, fattar hur häftigt det skulle vara. Får väll kanske flytta dit med Mattias efter hans studier ;) Nä nu rusar vi långt fram i tiden :P Men skulle i alla fall vara häftigt att besöka LA någon gång i mitt liv och så kan man ju alltid hoppas att Mattias fortfarande finns kvar i mitt liv när den dagen kommer!
Veckans planer!

Måndag: Vara barnvakt
Tisdag: Sy upp/in (vad det nu heter för att göra kläder kortare) min nyårsklänning! Och träffa Mattias :)
Onsdag: Fixa mina naglar + girls night med Nastasia! (min namnsdag!)
Torsdag: Julmarknad med flickorna i stan + bio med Mattias!
Fredag: NYÅR!! Vet fortfarande inte riktigt vart jag ska vara, men ska ha ett super bra nyår i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0