2 inlägg i 1

Gymnastik uppvisningen igår var jätte kul att titta på! Shit vad vissa är sjukt duktiga... F*n jag ångrar att jag slutade!! Men i alla fall, efter gymnastik uppvisningen så åkte jag hem till mamma, duschade, städade osv. Sen kom mattias :) Vi åt kina mat, tittade på tv och såg på filmen The Town, en helt okej film men kunde ha varit mer fart i den. Men hade en jätte mysig kväll i alla fall :) Sen fick jag ju blommor av mattias också ♥ Visste ni att varje helg så får jag en bukett med blommor? Hehe, i know. Jag har världens bästa pojkvän :)

Bild på ett par blommor jag tidigare fått, men igår fick jag vita och röda tulpaner :)

I morgon så ska jag möta en av mina största rädslor... TANDLÄKAREN! Har försökt att undvika tandläkaren de senaste två gångerna, men nu har jag börjat få tandvärk så var tvungen att lyfta telefonen och ringa och boka tid... så i morgon bitti så bär det av. Ush! Aja, får hoppas att det kommer går bra.
Men gissa vad jag ska göra nu då, som också kanske kommer som en chock för de som känner mig :P Jag ska sätta mig och titta på BECK :O! Haha, det är inget The Event (jätte bra serie btw som går på svt1) så får sätta mig och titta på det istället. But i will survive ;) Okej, jag kan erkänna. Vissa BECK filmer är faktiskt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0