00.01

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga de senaste två dagarna. Men igår så vad jag med Mattias, jag har planerat en massa inför nyår och så har jag inte haft lust att blogga.
Idag har varit en jobbig dag, jag har bara sovit i 4 timmar för, som ni vet så är min pojkvän väldigt svår väckt, så fick väcka honom 7 i morse... Sen så var jag iväg till Husbybadet med små systrarna och Micke, var kul att få leka av sig lite med små tjejerna. Sen så blev det hem till Cissi då vi egentligen skulle åkt hem till Nastasia, men det blev en massa problem och tjaffs så jag och Cissi hade de trevligt iaf hemma hos henne :)

Men har nu bestämt nyårs planer i alla fall, ska spendera nyår med Yassen och kanske hennes kompis Hellen, och vi ska vara med Mattias och hans kompisar på andra sidan stan. Är super nöjd! Får spendera nyår med mina kompisar och Mattias. Var jätte länge sen jag umgicks med Yassen, men tycker det är super kul att vi festat och så på sistone!
Men vi hörs mer i morgon, mamma hämtar upp mig klockan 10 och då ska jag iväg och fixa mina naglar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0