väldigt dålig uppdatering...

Oj, har inte skrivit något på riktigt länge! Men tältningen blev av i torsdags och det var skit kul. Men dock mådde man inte så bra på morgonen och man längtade bara hem till sin säng. Men efter tältningen så åkte jag hem till älsklingen och så lagade jag middag och så åt vi chips och dip. En mys kväll :)
Nu sitter jag här hemma och funderar på om jag ska städa eller duscha först, haha. Vilket dilemma? Ska in till stan sen och möta Mattias för vi ska äta på restaurang ikväll innan han åker till Gotland. Jag följer inte med till Gotland tyvärr.. skulle verkligen varit jätte mysigt men ibland blir det förhinder.
Men ska börja med att lyssna på musik och sätta på mig mjukisbyxor sen får vi se om det blir städningen eller duschen!
Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0