the last day

Sorry för jag inte har skrivit någonting men har verkligen inte haft lust helt enkelt. Det är ju sista dagen på sommarlovet så har bara tagit det lugnt. Har bland annat tittat på 16 and pregnant, otroligt bra! Shit, förstår inte hur de klarar av att skaffa barn så unga. Om jag blev med barn nu så skulle jag inte klara av att behålla det, för mig skulle det nog bli abort. Det skulle inte handla om att jag inte var mogen för att ha barn nu, för det vet jag att jag skulle vara. Men jag har så många drömmar och mål med mitt liv som jag skulle vilja uppfylla först innan jag skaffar barn! Men tycker det är otroligt modigt att skaffa barn som ung!
Men för att helt byta ämne, Jag har varit duktig idag och städat + dammsugit i mitt rum, så nu är det otroligt rent! Sedan har jag också diskat och plockat ut/in i diskmaskinen. Det är nackdelen med att vara hemma medan alla andra jobbar/ går i skolan. Då ringer mamma mig och ber mig städa, haha! Men jag dör ju i alla fall inte :)
Men ska snart lägga mig i ett bad (hann inte göra det igår) och ta det lugnt. Skriver sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0