nyköping

äntligen har jag något planerat och ska för första gången på hela sommaren åka utanför Stockholms län. SKÖNT! Åker ner med syrran på söndag troligen till Nyköping och så får vi se hur länge jag stannar. Känner ingen där förutom min moster och mina små kusiner på 14 år men att bara få komma iväg ska bli underbart. Det finns en jätte mysig camping där nere vid havet som jag och min familj alltid bodde på när vi skulle hälsa på moster för några år sedan. Så att få ligga en solig dag vid havet skulle inte sitta fel!
Har även blivit bjuden på fest som är på andra sidan stan (alltså inte inom järfälla, najs de också) på fredag som jag ska på. Så någonting händer i alla fall :) Shit vad jag låter negativ men alla har sina dagar då ingenting känns bra och idag är det min dag, so let me.
God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0