kyligt!

Hösten är verkligen på väg nu och snabbt går det, det är liksom augusti fortfarande men det är kallt och grått ute. Förra året i augusti så hade jag inte ens börjat använda min skinnjacka men den kom på redan förre veckan och även så mina gympaskor för sommar sandalerna var för kalla att gå i... Har även satt på värmen i mitt rum nu för fryser på nätterna. Men ju närmre hösten det är desto närmre min 18 års dag är det så man får se det positiva i det negativa.
Men har nu myst ner mig i soffan framför Teen Mom i min varma och sköna mjuks dress. Är helt kär i den, så himla skön!
Blunda nu, fastnade inte på bild idag så ni får en otroligt fin fjortisbild! I'm ashamed... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0