Första dagen i skolan

Hemma från skolan nu. Vi var bara i skolan i en halvtimme ungefär, vi fick scheman, nya busskort, nya skåp osv. Sedan så gick jag, Sara och Moa till centrum där vi åt lunch på något lunchställe, kommer inte ihåg vad det hette. Men jag tog en bakad potatis med kyckling curry, det var helt okej. Var annans bitar i curryn och för mycket annat konsigt, nästan ingen kyckling. Men mätt blev jag.
Schemat är också ganska bra. Men när vi precis fick det höll jag på och dö, stod att vi började 8 varje dag och slutade jätte sent. Men det blir ju alltid några lektioner som man stryker på grund av att man inte har vissa lektioner. Så nu är schemat bra faktiskt, och ingen matte! Underbart!
Skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0