Att lägga sig i sängen efter en lång skoldag är det bästa som finns

Hemma från skolan nu och håller på att vänta på att min kyckling ska tina. Ska laga middag till mig själv för de andra ska äta pyttipanna men jag tycker verkligen inte om det! Mattias kommer inte ikväll, men jag är inte förvånad om man säger så :P
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll för i morgon så blir det lokalfest! Så måste vara pigg. Moa och Sara ska faktiskt med också, kul! Första gången jag går på fest med Moa på flera månader! Sjukt, vi som alltid festade och var med varandra hela tiden. Men ska bli kul med en liten reunion :)
Men måste titta till min middag, skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kom inte mattias?

2010-08-26 @ 21:41:59
Postat av: Nathalie

Han skulle måla sin balkong.. :P

2010-08-26 @ 22:36:27
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0