veckans planer

Verkar som om jag inte har någon journalistik.. denna vecka igen. Så har suttit och väntat på en lektion som är inställd i 2 timmar, känns lite surt. Men skönt att slippa sluta klockan 5 iaf. 
Ska snart gå till tåget och röra mig hemåt, men slänger in en liten veckans planer för har själv inte kolla på vad som händer :P 
Valborg nästa fredag föresten! Vad ska man göra då? Jag vill titta på en brasa iaf!

Tisdag: läsa engelska boken i 30min + Desperate housewives
Onsdag: 1 månad med Mattias ♥ men ska inte träffa honom :'( 
Torsdag: utvecklings samtal
Fredag: Träffa älsklingen
Lördag: Jonna & Lindas 18års middag - utgång med Nastasia
Söndag: läsa igenom häftet inför nationella prov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0