The drink master!

det är riktigt bra att vara sjuk ibland, speciellt för mig. Nu när jag har varit sjuk så har jag städat mer än vanligt för jag har varit så uttråkad. Igår så rensade jag ju hela garderoben och idag blev det damsugnin av hela mitt rum + så dammade jag av varenda lilla hörna av mitt rum! När jag städade idag hittade jag "Student drinkboken" som jag fick på min 17års födelsedag, sitter just nu och kollar igenom den. Den här boken är klockren och kommer att komma till användning! I boken så finns det drinkar, bål, alkoholfria drinkar, lekar och citat. Jätte skojigt! Har redan sett en hel del drinkar jag vill pröva att göra, spännande! Jag ska bli drink mästaren :) 

Förord:
Undomar! 
Några goda råd på vägen:

Akta er för hembränt!
Använd kondom!
Bär hjälm!
Stäng av spisen!
Var snäll mot djur!
Skräpa inte ned!
Sitt inte för nära TV:n!
Läs läxorna!
Ät mycket frukt och fiber!
Tvätta händerna!
Bädda sängen och borsta tänderna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0