stan med Cissi och Nicole idag!

har varit inne en sväng i stan med flickorna idag :) Fint väder, god lunch och shopping! Är nu hemma och bara tar det lugnt och lyssnar på min Britney spelningslista på spotify, haha oh yes i have a special playlist with only Britney ;) 
Kusinerna kommer också hit ikväll, så lär väll att umgås med dom och se massa film. Skönt med en hemma kväll, känner inte för att dra ut idag faktiskt. 
Kommer ni ihåg att jag visade ett par skor i torsdags som jag ville ha? Nu har jag dom! Skitfina!
Köpte även en mascara. 
and now they are mine :D!
Klackskor - 499:- DinSko
och ett par vanliga tygskor nu till våren!
tygskor - 149:- Scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0