sjukling här

japp så har man blivit sjuk då. Har varit lite smått förkyld under helgen men ingenting allvarligt men i natt så låg man i feber och halsen gjorde så satans ont. Så lär väll bli att ligga hemma i sängen idag och dricka en massa te och äta glass. Lär nog inte bli någon skola i morgon heller, jag som ville verkligen gå i morgon för då ska vi till Fritidsresor och kolla där... aja life goes on. Bara jag blir frisk till fredag då det är valborg så blir jag nöjd, ska troligen vara hemma på valborg faktiskt.  
Önskar att älsklingen var här och kunde hålla om mig och krama mig just nu!
Men ska kolla film nu. Vi hörs senare om jag orkar!
sjukling... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0