riktigt kul!

Hade en riktigt roligt fredag igår! Jag och Nastasia var på fest i Berghem hos Sammy :P Vi var dom första som kom men efter 1 timme så började folket rulla på och shit vad fullt det blev! Det var bra musik och jag dansade med mina flickor och hade as kul. Blev dock lite halvt sur när någon tog min oöppnade Bacardi Breezer som stod på ett bord precis bredvid mig när jag dansade... sånna flickor som tar dricka av andra tycker jag bara är löjligt!
Men vid 1 så började jag GÅ hem till älsklingen, förstår ni, jag gick! Från Berghem till Kallhäll, det var ingen kort bit att gå... men jag orkade inte heller stanna kvar på festen i 45min till. Så fick en massa motion iaf :) 
Det här var min fredag kväll i princip. Höres sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0