I need a power nap!

är hemma och ligger i min sköna säng. Har ätit en god lunch och nu kommer tröttheten tillbaka. Sov bara 6 timmar inatt men ändå så gick NP jätte bra! Men en grej med provet var dock lite jobbigt, man fick max använda 300 ord. Jag tyckte ju det lät som jätte mycket så jag skrev på och försökte verkligen göra tydliga och långa lite svårare meningar, men sen när jag skulle börja räkna så hade jag 307 ord och jag hade 2 punkter kvar att skriva om... suck! Så det var ju bara att börja sudda och förkorta meningar för att få plats med mina två sista punkter som jag behövde, illa. Men det gick bra tillslut, hoppas jag! 
Men ska som sagt lägga mig och ta en power nap på kanske 1-2 timmar. Bye bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0