i framtiden?

på turismen idag så pratade vi mycket om vad våran dröm var att göra när vi var 25 år. Vad kommer jag jobba med? Var kommer jag bo? Kommer jag ha familj? Rik? 
Tyckte det här var jätte svårt, vad är min dröm när jag är 25? 
Men jag fick fram lite meningar iaf: 
Hoppas ju på att fortfarande vara tillsammans med min pojkvän och bo i Stockholm eller utanför Stockholm i ett fint hus. Jag skulle även vilja jobba på ett fint Hotell i Stockholm, och kanske åka bort några veckor om året och jobba som reseledare utomlands. För tror att det kommer bli riktigt svårt att ha ett förhållande om man jobbar utomlands flera månader. Så man måste prioritera. Jag vill nog också skaffa mitt första barn vid 25 eller i alla fall fundera om att skaffa mitt första barn. Men vill då ha det stabilt ekonomiskt och ha ett stabilt förhållande.   
Tycker det är så himla svårt att tänka i framtiden. Ska bli kul att se sen om de framtidsplaner man hade nu och i tidig tonåren stämmer när man väl blir 25-30 år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0