en film som är värd att se

kollade nyss klart på filmen "Närkontakt/The fourth Kind" med pappa, det var en riktigt bra film och jag rekommenderar den verkligen! Det handlar om övernaturliga saker, i det här fallet så handlar det om utom-jordingar eller någonting annat som finns där ute bland oss. Jag personligen tror ju på att det finns något mer där ute än bara vi människor, så för min del så var filmen väldigt intressant. Filmen är verklighetsbaserad och de använder inspelningar som använts som polis material under utredningar osv. 
Jaja, ska nu även lägga mig och kolla på en annan film jag hyrt, filmen "Fame". Har ju hört att den ska bara bra så jag hoppas verkligen det. 
pratade också nyss med sötnosen, gud vad jag saknar honom!! You make me happy, everyday ♥  

i miss you.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0