denna vecka: något om mig!

har glömt veckans höjdpunkt ett tag nu. Men idag ska jag berätta någonting om mig som ingen av er garanterat inte visste. Och ämnet är popcorn! 
När jag var liten så tyckte jag popcorn var riktigt äckligt, jag tyckte verkligen inte alls om det. Men jag blev så irriterad på att ALLA jag kände tyckte det var jätte gott så jag ville också tycka om det. Så jag tvingade mig själv äta popcorn varje gång det serverades på kalas eller hemma så tillslut så började jag tycka om det. 
Nu idag tycker jag popcorn är jätte gott! Är så glad att jag var så smart när jag var liten och tvingade mig själv att äta det, haha! 
Det visste ni inte va? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0