bilkö

utvecklingssamtalet gick jätte bra idag och riktigt härligt att sitta i bilkö hela vägen hem så det tog 1 och en halv timme hem :P Fast jag somnade så det var ju skönt iaf! Fast jag tycker faktiskt bilköer är ganska roligt, kanske kan bero på att min pappa sitter och svär och skriker åt alla idioter som inte kan köra? Haha
Ska lägga mina småsyskon snart och sen ska jag se hockeymatchen HV71 mot DIF :P Tycker det är så kul att se facebook uppdateringarna när DIF gör mål men sen är det helst tyst när det går dåligt. Det ska bli ändring på ikväll, jag själv hejar på HV! Skulle aldrig falla mig in att sitta och heja på djurgården, ush nej! 
min solbränna är snart borta!! Solarium när pengarna kommer? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0