20 april 2010

sitter i skolan och väntar på nästa lektion som börjar klockan 3... suck. Håltimmar är något som jag verkligen inte gillar så speciellt mycket. Men har precis haft svenska och fick tillbaka mitt svenska prov, fick VG! Var 3 poäng ifrån MVG men är ändå nöjd! 
Vi har också pratat om UF där vi ska göra eget företag i 3an. Vad ska man göra för någonting? Funderar kanske på att kanske göra toppar eller klänningar för jag själv vet att det är väldigt svårt att hitta snygga party kläder. Men jag har verkligen ingen aning. Men det ska bli riktigt kul i alla fall att göra ett eget företag! 
Ska nu kolla på någon film under håltimmen, ha de gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0