vad är det som händer egentligen?

okej, skulle gått på fotografering imorrn på stureplan med M** som är/var min bästavän, jag vet inte riktigt längre om jag ens orkar det längre så som hon beteer sig mot mig. Ska inte säga för mycket för alla behöver inte veta detaljer. Men hon vill inte diskutera eller lösa problemet så då orkar jag inte heller kämpa om att vi ska lösa det här. Utan nu skiter jag i det så får vi helt enkelt se vad som händer :)! 
Här kommer en liten rolig fundering som ni kan tänka på:
Om din bästa kompis köpte en likadan tröja som dej för hon tycker den är snygg (utan att fråga dej om hon fick köpa en likadan), skulle du bli så arg och säga att hon kränkt dej, säga att hon är respektlös för hon inte frågat och skita i henne på grund av det här?
Bestämt själv, helt rätt eller helt fel? Själv tycker jag att det är helt fel och otroligt barnsligt! Jag själv skulle jag aldrig beté mig så här mot min bästavän pga en j*vla tröja!
Nu ska iaf jag sova gott! God natt gott folk! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens i-lands problem

2009-11-09 @ 00:51:40
Postat av: Moa

HAHA seriöst?

2009-11-09 @ 01:08:39
Postat av: .

wow du börjar bli som nastasia ! måste vara kul att ha hennne som förebild ^^

2009-11-09 @ 01:26:49
Postat av: Nathalie

japp jag är seriös!

vadå bli som Nastasia :P? Hahahaha varför är ni anonyma hela jävla tiden, stå för det ni tycker istället!

2009-11-09 @ 09:35:12
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah älskar första komentaren så jävla skön, det är totalt ett dagens i-landsproblem bland fjortisar!

2009-11-09 @ 19:38:49
Postat av: Moa

det är klart, ska ni inte svara på "läsarfrågan" ? Hahaaha

2009-11-09 @ 22:06:33
Postat av: Moa

det är klart, ska ni inte svara på "läsarfrågan" ? Hahaaha

2009-11-09 @ 22:06:51
Postat av: Anonym

"Hahahaha varför är ni anonyma hela jävla tiden, stå för det ni tycker istället!"



Vad har det med något att göra, min åsikt ändras inte bara för att jag är annonym eller hur Nathalie?

2009-11-10 @ 00:37:34
Postat av: Nathalie

nej den ändras inte men förstår inte varför man ska vara Anonym? Lit fegt kanske? Om du inte vågar stå för den du är då behöver du inte säga något!

2009-11-10 @ 16:00:08
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

vadå för läsarfråga Moa? Är du dum eller leker du?

För jag ser ingen läsarfråga ;) hahahahah!

2009-11-10 @ 16:07:04
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Moa

Här kommer en liten rolig fundering som ni kan tänka på:

Om din bästa kompis köpte en likadan tröja som dej för hon tycker den är snygg (utan att fråga dej om hon fick köpa en likadan), skulle du bli så arg och säga att hon kränkt dej, säga att hon är respektlös för hon inte frågat och skita i henne på grund av det här?



VAFFAN ÄR DET DÅ DIN JÄVLA TÖNT? SER UT SOM EN FRÅGA DU RIKTAR TILL DINA "LÄSARE" ? hahahah Fett dum ! Omg, anledningen till att jag inte svara i luren va för att jag skulle krossa dig, för lets face it, du är den här "Snälla flickan" OCh jag va rädd att jag skulle säga saker jag inte menade, så ville chilla med allt i några dagar, men ist så skrev du ett jävla fjortis inlägg om mig? SÅ NEJ JAG LEKER INTE, tror det är du som gör det?

2009-11-10 @ 19:09:26
Postat av: Nathalie

det kanske ser ut som det men det var det inte! Haha du kan inte veta vad jag menar med mina inlägg, så du var dum och uppfattade den fel! OMG!

Haha "okej", ja jag vet att jag är den snälla flickan och det är jag fan stolt över! är hellre den snälla flickan än den elka bitchen iaf, som du varit mot mig.

Men konstigt att varje gång vi tjaffsar så vill du ALDRIG prata och diskutera i telefonen, du kommer alltid med bortförklaringar till varför du inte vill snacka i luren. Varför kan du aldrig prata för?

fjortis inlägg? Va fan, hur många gånger ska jag säga att bloggen är för min skull och jag skriver VA FAN JAG VILL! Det handlar inte om att jag vill att ALLA SKA VETA VAD DU GJORT! Jag har sagt flera gånger att det här är något jag gör för mig skull! Så jag skiter i om dom som läser får reda på det du gjort, för det är så oerhört elakt Moa det du gjort. På grund av en jävla tröja. Jag själv skulle aldrig göra så mot dej för att jag är ju den "snälla flickan". Det du gjort skulle jag ALDRIG GÖRA MOT DEJ. Men nu vet jag hur mkt jag har betytt för dej

2009-11-11 @ 13:08:36
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Moa

du är seg, tror du verkligen att allt handlar om en jävla tröja? ALLLA SOM HÖRT HISTORIEN tycker att det är du som gjort fel och beter dig omoget. Fortsätt köra dig race. Och jag skrev varför jag nte ville diskutera mig dig där uppe. För att jag inte ville säga något elakt som jag sedan skulle ångra. Läs om det jag skrev där uppe igen så får du svar på dina jävla frågor.

2009-11-11 @ 14:43:47
Postat av: Anonym

med bli som nastasia menar jag tro man är så mycket bättre än alla andra , men man är vara ful och hatad :)

2009-11-11 @ 14:58:54
Postat av: Nathalie

men Moa det är ju anledningen till varför du är sur! Du säger att det är respektlöst att jag inte frågade dej om jag fick köpa en likadan tröja som dej, men okej sorry. Det är ju inte direkt det första jag tänkte på. Och jag har sagt förlåt till dej men du accepterar det inte. Okej, varför har jag betett mig omoget nu då?! VA?

Jag trodde du var min bästavän men nu vet jag inte Moa, jag skiter fullkomligt i om DU TYCKER jag är omogen men jag är bara så jävla besviken på dej hur du kan behandla mig så här! Jag skulle som sagt ALDRIG GÖRA SÅ HÄR MOT DEJ FÖR JAG VET ATT MAN INTE BEHANDLAR NÅGON SÅ HÄR!

MEN OM DU VILL "FORTSÄTTA KÖRA DITT RACE" SÅ GÖR DET, MEN DÅ KOMMER INTE JAG FINNAS KVAR HÄR LÄNGRE....

2009-11-11 @ 16:42:29
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag tror inte att jag är bättre än alla andra? Lilla gumman, vart har du fått det i från? JAG VET ATT JAG INTE ÄR BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA, så då undrar jag varför du snackar en massa bullshit?

Om jag skulle tycka jag är bättre än alla andra så skulle jag ju inte sitta här och säga att jag inte är det!

Och jag vet att jag inte är ful och hatad :) Du är bara avundsjuk ;)

2009-11-11 @ 16:45:21
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

wannabe kissie

2009-11-11 @ 19:30:23
Postat av: Nathalie

som jag svarat en annan person för länge sen:

Of course så är jag en wannabe Kissie :D! Vem vill inte se ut som henne liksom, ankläppar, pinnsmal, upp pushade tuttar, snygga utväxten och så redigerar jag ALLA mina bilder så jag ska se snyggare ut :)! Daaah!

Hahah du är allt rolig du :)! Fast det är inget du behöver skämmas för :) <3

2009-11-11 @ 20:58:22
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0