trevlig kväll!

Hade en riktigt trevlig kväll igår med mina flickor och pojkar :) Eftersom man inte gjort någonting på 2helger så var det skönt att komma ut och träffa folk! Först på kvällen så var jag, Nastasia, Sanna, Omar och Gurra hemma hos Cissi och chillade där och drack lite (jag höll mig nykter!). Sen senare kom Jonna, Pingu, Jimmy och Josefine dit. Länge sen man träffa Jonna baby och hon har färgat håret lila :P Fick en liten chock först men hon var fortfarande lika gullig! Men att Josefine (f.d kompis Gina i 9an) var där var mindre roligt. Har haft en hel del bråk med henne under högstadie tiderna och jag helt enkelt tål inte henne.
Men vid 23 tiden så drog vi från Cissi och blev en massa springande på vägen, hahaha! Och gurra ramlade i buskarna och sprängde 1liter juice i Sannas väska...aoch. Fulla Gurra! Men vi drog iaf hem till Micke A sen och där stannade vi resten av kvällen. Fast jag drog tyvär hem redan vid 1...suck. Men nästa helg blire party party! TAGGAD :D!


Omarishboy!


Nastasia, Cissi och Omar :)


Haha jag diggar posen stenhårt på KB! Sanna gömmer sig i bakgrunden :P




Helo Beautiful!


träffade Jennifer där också :)


Cissi är tråkig och ville inte vara med på bild :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0