middag i stan

En skön och kort dag i skolan och eftersom pengar kom igår så var jag, Moa, Sara, Jonte och Oskar och åt på restaurang Rice på östermalm. Det var riktigt gott! Jag åt en biff med bambuskott. Buffén där såg dock väldigt tråkig ut...men min mat var skit god iaf! Hade en trevlig dag och det känns riktigt kul att jag och Moa har börjat prata med varandra igen :)




Härlig bild från skolan :) Smile bitch!


Haha bara för att jag älskar dej jonte :D!!!


Sara och Moa på tåget :)


I look mongo on the picture! Men whatever!


Jag och min söta "lilla" fågel på naturhistoriska med några i klassen :P


Jonte och Sara inne på Rice


Jag, "vem gömmer sig :O" och Oskar :)


MAT :D! Biff med bambuskott och ris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0