KOM IGEN NU AIK!

Söndag, en riktigt bra söndag också! AIK SPELAR GULDMATCH IDAG! WOHOOO! AIK kommer ju lätt ta hem guldet :) Iaf vad jag hoppas på. 
Igår så var jag och Moa på halloween fest hos Lollo och det var sjukt kul!! Inte så jätte mycket folk som det brukar vara men kul var det ändå! Bra musik och en massa gratis alkohol! Vi hade dricka men en snubbe där gav oss dricka hela tiden! Happe kallades han och var jätte snäll! Men så går det när man är goodlooking liksom ;) Jag och Moa var 80-tal och jag hade värsta lösögonfransarna på mig, OMG liksom! Här ska ni få se bilder vi tog innan vi drog på festen ;) Fler bilder kommer när jag är hemma!
det tog ett bra tag att sätta på dom! Bortse från att jag ser ut som ett mongo x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0