HÅNGELBILDEN!

Subway till lunch med Moa satt inte helt fel kan jag säga er! Under bart, jag verkligen älskar Subway. Sitter nu och väntar på att min j'vla journalistik ska börja, känner inte att jag orkar anstränga mig på dom lektionerna egentligen. 
Hahah jag och Moa har hört vissa personer berätta om en viss bild som finns på FB där vi strular på en lokalfest i Jordbro för några månader sen och vi har ingen aning om det. Men Gabb i våran klass hade också sett den så nu har vi äntligen sett "hångelbilden" på mig och Moa som en snubbe har på FB. Hade inte ens aning om att det var en fotograf där men tydligen så var det :P Här får ni se den kända "hångelbilden" på mig och bästisen ;) 
Haha detta är då vad folk säger är hångelbilden men allt jag ser är en vanlig puss med min bästis? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "kända"? sluta lek känd bara för nån har en bild på dej.

2009-11-03 @ 16:03:46
Postat av: Nathalie

Japp, you heard me ;) Jag leker inte känd, hahahahahahah! Förstår inte hur folk orkar hålla på som du gör? Och varför är du Anonym för? vågar du inte så för det du tycker och den du är? Tycker synd om dej som inte har den själkänslan och är självsäker som jag, du missar verkligen mycket i livet blyga lilla människa :) peace out!

2009-11-03 @ 18:36:07
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0