haha

har inte haft tid att blogga under dagen och nu när jag väl har tid? Då orkar jag inte skriva. Haha så jag tänker vara tråkig idag och inte skriva något mer än det här inläggt. Deal with it! Jag är en upptagen kvinna så kan inte göra flera saker samtidigt! 
Idag var första prövadagen på mitt *förhoppningsvis* framtida jobb , det var helt okej. Kunde ju inte göra så himla mycket idag, fick mest lära mig om alla grejer och kassan och sånt :) men fick pröva ta några kunder iaf :) Så om jag hinner i morrn (ska kanske träffa Timmy) så ska jag prövojobba igen och sen ska vi bestämma tid då vi ska sätta oss och prata om jag får stanna kvar, schema och lön. Hela den där prociduren! 
Biljetterna till New Moon är nu hemma hos mig och ligger så vackert på mitt nattduksbord! Längtar!!! 
Ska nu äta min middag, kycklingsallad med Rhode Island sås :D Mums! Sen ska jag sova för är sjuuukt trött, ovanligt? njaaaa. Men puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0