God Morgon folket!

Pigg, glad, taggad, lycklig och allt är bra idag! Wohoo! Kan inte bli en bättre start på denna lördag och sen ikväll blir det PARTY! Längtar, tror faktiskt det kommer bli riktigt kul. Det är ju inte varje dag någon fyller 20år precis. 
Har ägnat den största delen av morgonen att skriva en önskelista till mami om vad jag vill ha i julklapp! Jag kommer ihåg när man var liten (iaf jag) så hade jag en sådan där 1meters önskelista från Toys R'Us och man önskade sig en massa barbie dockor, princess klänningar, fina dockor och dockkläder osv. Jag lyckades alltid skriva mer än hälften av den där listan. Men nu idag liksom får man kämpa och verkligen tänka på vad man vill ha, jag har hittills kommit på ca 6 saker jag vill ha liksom :P Ni ska få se sen vad jag har önskat mig :)
Nu måste jag äta frukost och sen blir det rööökaaaa en feeetinng mannen ;) Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0