FREDAGSMYS!

Äntligen fredag, fast jag har haft det som helg hela veckan då jag legat nerbäddad och inte gjort någonting i princip. Och sen äntligen igår så hade jag inte haft feber på hela dagen men på kvällen, så bang! 39 graders feber...suck! Får se om febern kommer ikväll då :P 
Men ikväll så ska jag iaf se på IDOL :D! Nu är det dags för Mariette att säga Bye Bye till IDOL! Gillar inte hennes stil eller röst och sen kör hon alltid samma typer av låtar så det är ingen variation, det blir för uttjatande.
Nu när jag varit sjuk har jag även fastnat för en speciell serie: 2 1/2 MEN! LOVE IT! Varför har jag inte sett det förut? Eller okej, jag har sett något avsnitt när det inte funnits något på TV men då har jag aldrig fastnat för det..men nu! It's stuck! 
Och på casttv.com kan man se hur många serier som helst (utan svensk text). Den hemsidan lever jag också på ;) 
Men nu ska kolla lite på OTH! Oh yes! Dom tiderna är tillbaka! 
Love you guys ;) 
haha HUMOR!! = LOVES IT ;)
DRAMA! = LOVES IT MOOREE ;)!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0