fortfarande sjuk

fortfarande sjuk men känner mig iaf lite bättre än vad jag gjort dom senaste dagarna :) Ligger i soffan hela dagarna och knarkar ipren.. blää! Vill bli frisk, är så himla uttråkande att bara ligga hemma och titta på TV. 2a gången jag är sjuk på 2veckor. Jag kanske har svinis :P? Haha x) 
Nee men väntar på att pappa ska komma hem med biff och bambuskott till mig till middag :) Även fast min matlust är lite dålig (som vanligt när jag är sjuk) så ska jag få i mig lite iaf!
Hoppas ni andra mår bra och ha en bra kväll! Glöm inte Grey's Anatomy klockan 21! ♥

Kommentarer
Postat av: =D

Jag skrev att du skulle gå och kolla. du är riktigt lat ibland ;(

2009-11-13 @ 08:16:26
Postat av: Nathalie

hehe i know :P

2009-11-13 @ 17:29:04
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0