det här är kärlek!

Idag är det 1 månad kvar till Julafton och jag längtar så himla mycket! Julen är en av mina favoriter när det gäller högtider. Jag verkligen ÄLSKAR JULEN. Dom som säger att julen är överskattad har inte firat jul på riktigt som vi här hemma gör. Finns det någonting att inte älska med denna högtid? NEJ! Julklappar, julgranen, julhandling, jullov, snö, julmusik osv. Listan är lång. Här är mina typiska tecken för julen (det är våran julgran på bilden):





Sen så får vi ju inte glömma alla underbara jullåtar som finns!!! De här är mina favoriter som jag varje jul spelar sönder :)


All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey


My Only Wish This Year - Britney Spears


Last Christmas - Wham


Tomten Jag Vill Ha En Riktig Jul - Busungarna


Jag Såg Mamma Kyssa Tomten - ?


Julen Är Här - Tommy Körberg & Sissel Kyrkjebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0