Lite blandat :)

hejsan hejsan :) har nyss kommit hem till pappa efter att ha käkat donken hos mamma, mums mums! Dagen då har varit som vanligt, skola. Började med nationella provi engelska, det gick jätte bra men missade en grej. Men jag gjorde iaf mitt bästa så hoppas på bra betyg ;P Ikväll så ska jag hem till jimmy och kolla hockey med han och Ocken, heja Sverige! Och finland åkte tyvär ut igår :( men sånt händer.
Eftersom jag inte skrivit på några dagar så laddar jag upp lite bilder istället :P orkar inte riktigt skriva allt som hänt precis :P så enjoy :D
VALBORG :D

                   Söta Jocke och Ampo                                            jag och Moa, twins på valborg xD

                              jonna och Moa :)                                                                           Jimmy :D
                                  
                                      
                                                                     Min nya fina klänning från Gina ♥

Vandring i Tyresta By med klassen


       alla alltid lika fina och fräsha när man ska vandra :P                jonathan lagar mat och moa är "mentalt stöd"
                                  
                                           Jag vandrar :D lite jobbigt med en svullen och blå fot "/
                               
   ALLA SOM HAR SETT "BLAIR WITCH PROJECT" FÖRSTÅR VAD JAG MENAR MED BILDEN, SJUKT LÄSKIGT!
                                        Dom där stenarna var inte de ända vi hitta, fanns mycket mer...
                                  
                                                                               Coola Moa :D
                                  
                                                              Nathalie in the woods ;) !

Sen igår så var jag även på jobbintervju, så dom ringer om 1-2veckor och säger om jag fått jobbet eller inte. Jag hoppas verkligen att jag får det, behöver pengar i sommar och kanske extra jobb till hösten? :D
Men nu ska jag duscha och sen hem till Jimmy, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0