väntar

god morgon! Solen skiner och det är varmt ute :) funderar på att kanske lägga mig på balkongen hos papi och sola lite? :) Fixa lite solbärnna inför i morrn då det blir shorts :) mmm ja!
Väntar fortfarande på att sega Jonte ska skicka bilderna till mig från klassmiddagen/festen i fredags, men det kommer! Jag lovar :D

Igår kväll blev det lite chillkrök hos Ocken med Niklus, Cissi och Jimmy :) det var ganska kul faktiskt. Hahah niklus och ocken gjorde bodyshots på mig, haha de var kul och annorlund xD Sen gjorde vi det på Jimmy också men det spilldes lite på hans mage så han blev sur, haha mes du är Jimmy! Men drog hem sen vid 1 och sen kollade jag på film med syrran och hennes kompis Elle. Men somnade efter halva för var sjukt trött :P


Men nu ska jag lägga mig och kolla på one tree hill eller kolla på någon bra film :P Pussar

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad långt hår du har fått :O :)

2009-05-24 @ 22:39:28
URL: http://gaylin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack :D

2009-05-24 @ 22:42:46
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0