trött

är jätte trött trots att jag sov till 1 idag, förstår inte varför :P så ska nu lägga mig och kolla på One Tree Hill, har saknat så mycket! Så ska jag även äta mackor med oboy :D
Jonthan är dum för han vägrar skicka bilderna från i fredags, du ska få jonte! Han skyller på att han inte orkar, det är faktiskt inte så jobbigt att skicka över lite bilder på msn, mupp han e!

Har precis kollar på en dokumentär på TV4 fakta om tsunamin, höll på i typ 2 timmar, ush vad hemskt det är. Det var ju så himla många människor som dog i tsunamin. Det värsta var att man fick se hur folk letade efter kroppar och så hittar dom en liten bebis bland allt bråte och skit, då fick jag tårar i ögonen... När jag ser så där små barn som dör eller har råkat illa ut så tänker jag alltid på mina småsyskon, tänk om det skulle ha varit dom.. Så hemskt!

Men för att bli lite gladare så lägger jag mig och kollar på OTH nu :) Och JA MOA du är SEXBEROENDE! Och jag och Moa har gjort ett litet vad nu fram till skolavslutningen, du inser väll Moa att du kommer loosa så hårt! Du klarar dej aldrig till skolavslutningen :D Haha peace ♥

På väg hem till Tessan i fredags (ändå bilden typ jag fått av jonte:P gillar bilden mycket!)

Kommentarer
Postat av: Moa'

NEEEEJ det är jag INTE! xD

2009-05-24 @ 23:13:50
URL: http://metrobloggen.se/moaa
Postat av: Nathalie

Joo! Vi får se vad som händer :D mohahaha !

2009-05-25 @ 08:10:47
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0