trött och hungrig

kom hem från träningen för ca 1 timme sen och har precis pluggat klart idrottsgrejen, det blev ganska mycket skrivande men nu är jag klar :)
Träningen idag gick jätte bra och det var kul, men det var sjukt varmt eftersom solen lös på gymnastikhallen, men jag överlevde iaf!

Slutade 12 idag och då tog jag och Moa en sväng förbi donken och åt lunch och sen böev det solning :D Så nu är man lite extra brun :) Efter vi sola så åkte vi hem till mig och kollade på gossip girl men jag var även tvungen att diska och laga mat innan träningen. Hade föresten muntliga nationella prov idag i spanska och det gick faktiskt bra, t.o.m med min lärare sa att det gick bra, så hoppas på ett G i spanska :D



Jag är så hungrig så jag dör så måste göra kvällsmacka och sen så ska jag kolla gossip girl eller OTH, har inte bestämt mig än :P men sen är det sova för ska upp tidigt i morrn "/
Blir även shorts i morrn också om det är fint väder som de var idag, 25grader!! Sommarn e här!
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0