tisdag 19/5

Nationella i matte del 2 idag, det gick bra men hann inte med sista uppgiften -.- hann inte med allt på förra delen heller, herregud vad irriterande! Men hoppas jag får tillräckligt med poäng för att få VG (a)
Men har haft en ganska chill dag idag, hade ingen idrott så åkte hem vid 3 och sen var det bara att sätta sig med historia papprena och plugga! Det har gått jätte bra att plugga faktiskt, så hoppas verkligen att det går super bra i morrn på provet! Har ju satsat på MVG så hoppas jag får det! Men det kommer bli svårt,

Lite kexchoklad till pluggandet så går allt bra!

Sen under dagen har jag inte gjort så mycket annat, bara kollat runt lite på facebook och läst bloggar. Har även bakat äppelpaj :D Sjukt gott var det iaf!  Sen så blev det ju även DH klockan 9, fast så himla tråkigt att edie är borta från serien, hon var ju så sjukt skön! Men bara inte Gabriella försvinner för hon är min favorit!


Bakning :D


And  wholaa! Mästerkocken :D

Sen så blir jag så trött på folk som ska snacka om mig, när jag och jonte är ute och röker så kommer ... ex med några tjejkompisar och börjar genast prata om mig... Asso seriöst, det är inte mitt problem att ditt ex och du inte är tillsammans längre?! Va fan, Vi går liksom i 1an nu, skärp dej!

Ne men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i sängen och läsa historia och sen sova lite tror ja, börjar 8 i morrn så det är bara att gå upp halv 6 -.- Hoppas även på fint väder så jag kan ha shorts på mig :D
God natt <3

                                            
Älskar dej lillasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0