stressad och röksugen

hejsan hoppsan, sitter just nu i sängen och ska snart börja sminka mig xD men det blir ju så ibland att man fastnar vid datorn, tyvär ;D men jag har precis ätit jätte god hemmagjord pizza och min faster å allihoppa har kommit också :P
Skolan idag var underbart sköön, kolla på en film om andra världskriget i 2 timmar sen slutar man 12 :D mmmm :) så vi följde med Jonte till stan och köpta mynta typ och något annat, sen så köpte jag en jätte god brownieee på 7eleven, sjukt god! Sen när jag och Moa kom hem så vilade vi lite och kollade på när mörkret faller men den är inte slut än men är jätte bra hittills :)
ikväll blire hockey hos Ocken, HEJA SVERIGE HEJA SVERIGE! Är sjukt taggad inför matchen, vi MÅSTE vinna över kanade, annars blir nathalie ledsen i ögona, som jenny brukar säga :D sen senar ikväll så  vet jag inte vad som händer, kanske en sväng hem till Pingu :) ? 
 
                                         
HEJA SVERIGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0