Söndag

tjoo! Är så sjukt pigg och har varit på flipp humör med moa under dagen :D jag och Moa har varit så sjukt duktiga, vi har nämligen tagit vårat första dopp! Åh herregud vad kallt det var, men men nu är det klart iaf. Stolta vi är :D


Yeah, taggade inför första doppet!

Haha, herregud!

Igår så var det ju myskväll hemma med Eurovision och en massa gosaker :D Norge var ju helt klart bäst, den låten var ju så underbart bra, det förvånade mig faktiskt inte att den vann! Så jag och Moa funderar på att kanske dra till Oslo nästa år och se eurovision? :P
Men innan eurovision blev den en cykeltripp med syrran och Elle till Veddeste centrum då vi köpte en massa godis :D Och även sjukt god grillad mat i solen, underbart!


Me loooves to cykla..eller? :D

Moa strikes a pose!

Haha ja det är lilla jossan som sitter i bebisgrejen där bak xD

Sen badade vi bubbelpool och mös, sjukt skönt!

Men nu är det dags för mig och Moa att sova, måste vara pigga i morrn inför seglingen :D god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0