Segling!

Idag har det varit segling med klassen :D haha ,det var faktiskt kul men kallt som satan var det och det regnade också, men sånt får man ta! haha. Sen fick vi även åka motorbåt :D:D !


mitt seglings team!


Jonte förbereder sig inför segling :P

Moa och Vanessa :)

Jag och Sara :)

Lite galna? :D
Motorbåååt :D


Har precis kommit hem till värmen och ska ta ett par mackor nu med oboy :) mums! Sen blire en massa pluggande, matte inför nationella i morrn och sen historia inför provet på onsdag, ush -.- men snart är det sommarlov! JIPPI, är exakt 12 skoldagar kvar nu, jag håller räkningen! Så underbart! Så snart gäller det, en massa sol och bad och  förhoppningsvis ringer jobbet nu i veckan och säger att jag får sommarjobba! :D
Men nu ska jag äta lite och plugga, kanske hörs ikväll :) pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0