restuppgifter

sitter i skolan nu och fortsätter med lite restuppgifter som jag glömt att göra, lite dryg faktiskt men måste ju göra klart det i veckan för kommer inte orka göra någonting nästa vecka och betygen sätts ju den 3e juni.. men har fått reda på dom flesta ämnena vilket betyg jag kommer få och är hittills nöjd, hoppas att jag får ett VG i drama eller samhälle, vill verkligen ha de! Speciellt i drama.

Orkade inte skriva någon blogg igår för var så sjukt trött så orkade inte :P Men Moa sov hos mig och vi kollade på DH och OTH och åt lite chips och drack coola :) Hade även vattenkrig med Micke och Jossan, fast min syrra var en chicken så hon bara sprang iväg hela tiden och gömde sig :P Men Micke vann vi över iaf, haha!

Blää för dagens äckliga väder -.- var strålande solsken när jag vakna i morse och sen blev det moln och en massa regn... svenskt väder... Men ska bli sol och varmt igen till helgen så det är bra iaf!
Ne men nu ska jag plugga klart så jag kan gå hem någon gång :P
Vi hörs ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0