Restaurang ikväll

Hejsan hejsan, har precis kommit ut ur duschen och Moa har precis åkt till vh för att gå på tjejmiddag hos Sanna. Jag skulle ha följt med men min kusin fyllde år i torsdags så vi ska ut och äta i stan ikväll med faster, pappa å några :P
Igår kväll så var jag och Moa och Ocken och kollade på dåligaste Sverige matchen ever, okej om sverige skulle ha spelat bra och förlorat men dom spelade så otroligt dåligt. HERREGUD!! Så efter det så åkte vi hem till Pingu å träffade lite folk där men stannade inte alls länge för var inte på så partyhumör igår så vi drog hem och kollade på när mörkret faller med min kusin, sjukt hemsk film!
Men nu ska jag fixa mig lite och sen dra in till stan, sen ikväll så ska jag träffa cissi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0