Nationella Matte

Dagen började med Matte Nationella -.- ush, men det gick faktiskt oväntat bra, hann tyvär inte skriva klart MVG frågan för skrev flr mycket.. hehe :P men men hoppas på ett VG iaf, då är det VG i mattebetyget :D Slutade 11 idag, underbart! Så när jag kom hem så läste jag skvaller tidning och åt mackor med Oboy, lovely! Och nu sitter jag här, ganska uttråkad faktiskt, så måste komma på något att fördröja tiden med :P 

                            Moa är gravid för en dag :O:O!

Ska även gå på cheerleading träningen idag för första gången på över ett halvår, ska bli skit kul! Fast tråkigt att Nikita inte kan hänga med men det är ju träning i morrn också så då kommer hon :D har Verkligen saknat dej Nikki <3 
Dagens Schema ser ungefär ut så här just nu:
13.45- 14.30 Data
14.30- 15. 00 Läsa spanska 
15-00- 16.00 Chilla :D
16.00- 16.30 Läsa spanska
16.30- 17.00 Äta middag
17.00- 17.20 Packa kläder till träningen :P
19.00 - 21.00 Träning :D !


Ungefär så här ser det ut men är jätte dålig på att göra scheman så det lär ju inte hålla så bra xD Har ju spanska nationella läsa och höra i morrn, hoppas det går bättre än skrivningen vi hade förra veckan. 7 meningar fick jag ihop om en picknick på spanska, är så sjukt missnöjd men kunde verkligen inget mer..
Ska sluta leta efter kärlek nu, skiter i det. Nu får fan den komma till mig!!

Sen så är vi lediga på fredag så det känns så sjukt underbart, så min fredag kan man säga är i morrn :D yey! Men har ett problem, för moa ville sova hos mig i morrn men jag ska ju kanske på träningen i morrn så måste lösa det, eller så kan Moa följa med på träningen och sen drar vi ut å träffar lite folk :)


                                                                                                                           ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0