ledig fredag :)

hejsan hoppsan! Dagen har varit underbar, först är man ledig så man kan sova ut och sen när man går ut för att ta en morgon ciggarett så är det inte ett moln på himlen, snacka om lovely! Sen blev det då en hel del pluggande inför historia provet på onsdag men det gick bra :) har valt nu att skriva om antiken, forntiden och industriella revolutionen :P
Efter pluggandet så åkte jag till jakan och mötte Cissi, Jonna och Karin. Vi satt och chillade lite i Västerby sen åkte jag och Jonna hem till henne och åt billys panpizza :D Fast Jonna är ju lite udda som sitter och petar bort varända skinkbit som finns på den där pizzan, det var faktiskt väldigt roligt att se :P

Under kvällen så har det inte hänt så mycket, åkte och träffade Jonna och Cissi en stund så var vi hemma hos henne och tog det lugnt :) Fast jag är faktiskt ganska skicklig. För först sa Jonna att hon inte orkade dra ut ikväll och sen när klockan va 18.15 så ångrar hon sig så jag springer till bussen som går 18 över i mina pumps! Som tur var så hann jag :) Sen i alla fall så åkte jag hem ganska tidigt vid 8 för skulle hem och ha myskväll med mamsen och systeryster. Och våran bubbelpool fungerar nu helt, med bubblorna och coola färger så vattnet blir typ blått, jätte häftigt! Så nu väntar jag på att vattnet ska bli klart!
Men nu har jag inget mera på hjärtat. men ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0