LÄNGTAR! <3

Trött, ont i fötterna och hungrig, så är jag efter dagen. Har haft idrottsdag i skolan idag, det var faktiskt roligt fast jobbigt xD Men min mat gjorde ju allt, rostbiff med potatissallad, mmmmm vad gott :D Men det fanns en massa roliga grenar och uppgifter som man skulle göra och vi var faktiskt duktiga, så i morrn lär vi ju få reda på vilka som vann, heja SP08f! :D

                           
                           Jag har skills ;) men gud vad rädd man var över att man skulle ramla i xD
                           
                                                                             Go Tessan :D
                          
                                                               Hahah Moa leker cool xD
                           
                                                    Hanna F, söta Denise och Sara :)
                          
                           Ehh, hmmm. Fråga mig inte vad Hakim gör för jag vet faktiskt inte själv xD

Sen så är det även så här att jag har nu biljetter till Britney Spears konsert den 13juli i globen med Jonna :D:D Fy fan vad kul vi kommer ha det, längtar redan nu men det är ju 2 månader kvar :P Men iaf, jag är överlycklig! Var på hennes senaste konsert också och det var skit kul så den här hoppas jag kommer vara minst lika bra!
                                  
                                                                             I CAN'T WAIT!

Men nu ska lyckliga jag äta mackor, kolla lite på tv å sånt och sen plugga lite matte inför nationella på onsdag, suck :( ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0